Slovar SEO izrazov in pojmov
Slovar
Če ste brali naš SEO vodič in ste bili zmedeni zaradi nekaterih izrazov, ki ste jih videli, brez skrbi! Zavedamo se, da je učenje vseh podrobnosti besedišča in SEO žargona lahko videti kot učenje drugega jezika. Da bi vam pomagali razumeti vse nove izraze, smo sestavili slovar SEO izrazov in pojmov. Morda boste želeli to stran dodati med zaznamke za nadaljnjo uporabo!
10 blue links: iskalniki formata, ki se uporabljajo za prikaz organskih rezultatov iskanja; deset organskih rezultatov, ki se pojavljajo v isti obliki.
Black hat: Prakse optimizacije spletne strani, ki kršijo Googlove smernice.
Crawling: Postopek, s katerim iskalniki odkrijejo spletne strani.
De-indexed: sklicuje se na stran ali skupino strani, ki se odstranijo iz Googlovega indeksa.
Featured snippets: Polja z organskimi odgovori, ki se prikažejo na vrhu SERP-jev za določena iskanja.
Google My Business listing: Brezplačen seznam, ki je na voljo lokalnim podjetjem.
Image carousels: Slikovni rezultati v nekaterih SERP-jih, ki so pomikajo od leve proti desni.
Indexing: Shranjevanje in organiziranje vsebine, najdene na spletu.
Intent: V kontekstu SEO se namen nanaša na to, kaj uporabniki resnično želijo od besed, ki so jih vtipkali v iskalno vrstico.
KPI: “Ključni kazalnik uspešnosti” je merilna vrednost, ki označuje, kako dobro je aktivnost doseganje cilja.
Local pack: paket običajno treh lokalnih podjetji, ki se prikažejo za iskanja lokalnega namena, kot je “picerije v bližini mene”.
Organic: Neplačani rezultatih iskanja, v nasprotju s plačanim oglasom.
People Also Ask boxes: polje v nekaterih SERP-jev s seznamom vprašanj, povezanih s poizvedbo in njihovimi odgovori.
Query: Besede, vnesene v iskalno vrstico.
Ranking: Razvrščanje rezultatov iskanja glede na relevantnost poizvedbe.
Search engine: program za pridobivanje informacij, ki išče elemente v zbirki podatkov, ki se ujemajo z vnosom zahteve uporabnika. Primeri: Google, Bing in Yahoo.
SERP features: Rezultati, prikazani v ne standardni obliki.
SERP: pomeni “search engine results page” – stran, ki jo vidite po opravljenem iskanju.
Traffic: Obisk spletne strani.
URL: Enotni iskanje virov so mesta ali naslovi za posamezne dele vsebine v spletu.
Webmaster guidelines: smernice, ki so jih objavili iskalniki, kot sta Google in Bing, da bi lastnikom spletnih mest pomagali ustvariti vsebino, ki bo najdena, indeksirana in dobro opravljena v rezultatih iskanja.
White hat: Prakse optimizacije spletne strani, ki so v skladu z Googlovimi smernicami.
2xx status codes: Razred kod stanja, ki označuje zahtevo za stran, je uspel.
4xx status codes: Razred kod stanja, ki označuje zahtevo za stran, je povzročil napako.
5xx status codes: razred kod stanja, ki označujejo nemožnost strežnika, da izvede zahtevo.
Advanced search operators: posebni znaki in ukazi, ki jih lahko vnesete v iskalno vrstico, da dodatno določite poizvedbo.
Algorithms: postopek ali formula, s katero se shranjene informacije pridobijo in naročijo na pomenske načine.
Backlinks: povezave iz drugih spletnih strani, ki kažejo na vašo spletno stran.
Bots: Znan tudi kot “crawlers” ali “spiders,”, to je tisto, kar preišče internet, da bi našli vsebino.
Caching: shranjena različica vaše spletne strani.
Caffeine: Googlov sistem za indeksiranje spletnih strani. Kofein je indeks ali zbirka spletnih vsebin, Googlebot pa je plazilec, ki poišče vsebino
Citations: Znan tudi kot »poslovni seznam« je sklic na spletno ime, naslov in telefonsko številko lokalnega podjetja (NAP).
Cloaking: Prikazovanje različnih vsebin iskalnikom, kot jih prikazujete ljudem obiskovalcem.
Crawl budget: povprečno število strani bot iskalnika se bo plazil po vašem mestu
Crawler directives: Navodila za iskanje po tem, kaj želite, da se plazi in indeksira na vašem spletnem mestu.
Distance: v okviru lokalnega iskanja se razdalja nanaša na bližino ali mesto iskalca in/ali mesto, določeno v poizvedbi.
Engagement: podatki, ki predstavljajo način interakcije iskalcev z vašo spletno stranjo iz rezultatov iskanja.
Google Quality Guidelines:Objavljene smernice Googla, ki podrobno določajo taktike, ki so prepovedane, ker so zlonamerne in/ali so namenjene manipuliranju z rezultati iskanja.
Google Search Console: Brezplačni program, ki ga zagotavlja Google, ki lastnikom spletnih mest omogoča spremljanje, kako njihovo spletno mesto deluje pri iskanju.
HTML: Jezik označevanja hiperteksa je jezik, ki se uporablja za ustvarjanje spletnih strani.
Index Coverage report: poročilo v Googlovi iskalni konzoli, ki prikazuje stanje indeksiranja strani spletnega mesta.
Index: Ogromna baza podatkov vseh iskalcev iskalnikov vsebin je odkrila in ocenila, da je dovolj dobra, da služi iskalcem.
Internal links: Notranje povezave na spletni strani, ki kažejo na vaše druge strani na istem mestu.
JavaScript: Programski jezik, ki statičnim spletnim stranm dodaja dinamične elemente.
Login forms: sklicuje se na strani, ki zahtevajo preverjanje pristnosti prijave, preden lahko obiskovalec dostopa do vsebine.
Manual penalty: sklicuje se na Google »Ročno dejanje«, kjer je človeški pregledovalec določil določene strani na vašem spletnem mestu, krši Googlove smernice kakovosti.
Meta robots tag: Del kode, ki zagotavljajo navodila za iskanje po poiščite ali indeksirajte vsebino spletne strani.
Navigation: Seznam povezav, ki obiskovalcem pomagajo pri krmarjenju do drugih strani na vašem spletnem mestu. Pogosto se te pojavijo na seznamu na vrhu vašega spletnega mesta (“top navigation”), na stranskem stolpcu vašega spletnega mesta (“stranska navigacija”) ali na dnu spletnega mesta (“krmarjenje po nogah”).
NoIndex tag: meta oznako, ki napoti iskalnik, naj ne indeksira strani, na ki je.
PageRank: komponenta Googlovega osnovnega algoritma. Gre za analitični program povezav, ki ocenjuje pomen spletne strani z meritev kakovosti in količine povezav, ki kažejo nanjo.
Personalization: nanaša se na način, kako bo iskalnik spremenil rezultate osebe na dejavnikih, ki so zanje edinstveni, kot sta njihova lokacija in zgodovina iskanja.
Prominence:V okviru lokalnega paketa se pomembnost nanaša na podjetja, ki so v resničnem svetu dobro znana in dobro všečna.
RankBrain: komponenta strojnega učenja Googlovega osnovnega algoritma, ki prilagaja uvrstitev s spodbujanjem najbolj relevantnih, koristnih rezultatov.
Relevance: V okviru lokalnega paketa je pomembno, kako dobro se lokalno poslovanje ujema s tem, kar iskalec išče
Robots.txt: Datoteke, ki predlagajo, kateri deli iskalnikov spletnega mesta morajo in se ne smejo plaziti.
Search forms: sklicuje se na iskalne funkcije ali iskalne vrstice na spletnem mestu, ki uporabnikom pomagajo najti strani na tem spletnem mestu.
Search Quality Rater Guidelines: smernice za ljudi, ki delajo za Google za določanje kakovosti resničnih spletnih strani.
Sitemap: Zemljevid mesta – Seznam URL-jev na vašem mestu, s ki jih lahko poiskalniki uporabijo za odkrivanje in indeksiranje vsebine.
Spammy tactics: Kot “black hat” spammy taktike so tiste, ki kršijo smernice kakovosti iskalnika.
URL folders: odseki spletnega mesta, ki se pojavljajo po TLD (“.com”), ločeni s poševnicami (“/”). Na primer, v “web-center.si/blog” bi lahko rekli “/blog” je mapa.
URL parameters: Informacije, ki sledijo vprašaju, ki se doda URL-ju, da spremenite vsebino strani (aktivni parameter) ali sledite informacijam (pasivni parameter).
X-robots-tag: Tako kot meta roboti oznake, ta oznaka ponuja palec navodila za iskanje po vsebini spletne strani ali indeksiranje.
Ambiguous intent: nanaša se na iskalno frazo, kjer cilj iskalca ni jasn in zahteva nadaljnjo specifikacijo.
Commercial investigation queries: Poizvedba, v kateri želi iskalec primerjati izdelke, da bi našel tisto, ki jim najbolj prilega.
Informational queries: poizvedba, v kateri iskalec išče informacije, na primer odgovor na vprašanje.
Keyword Difficulty: ocena, v obliki številčne ocene, kako težko je za spletno mesto, da prehiti svoje konkurente.
Local queries:Poizvedba, v kateri iskalec išče nekaj na določeni lokaciji, kot so “kavarne blizu mene” ali “telovadnice v Ljubljani”.
Long-tail keywords: daljše poiščite poiščite, običajno tiste, ki vsebujejo več kot tri besede. Kar kaže na njihovo dolžino, so pogosto bolj specifični kot kratko-repne poiščite.
Navigational queries: Poizvedba, v kateri iskalec poskuša priti do določene lokacije.
Regional keywords: sklicuje se na ključne besede, ki so edinstvene za določen področni področni seznam. Uporabite na primer Google Trends, da vidite, ali je “pop” ali “soda” bolj priljubljen izraz v Kansasu.
Search volume: število iskanja ključne besede. Veliko orodij za raziskave ključnih besed prikazuje ocenjen mesečni obseg iskanja.
Seasonal trends: Se nanaša na priljubljenost ključnih besed skozi čas, kot so “Noč čarovnic kostumov”, ki je najbolj priljubljen teden pred 31. oktobrom.
Seed keywords: izraz, ki ga uporabljamo za opis primarnih besed, ki opisujejo izdelek ali storitev, ki jo zagotavljate.
Transactional queries: iskalec želi ukrepati, na primer kupiti nekaj. Če bi tipi ključnih besed sedeli v marketinškem levku, bi bila transakcijska poiščitev na dnu.
Alt text: Alternativno besedilo je besedilo v HTML kodi, ki opisuje slike na spletnih straneh.
Anchor text: Besedilo, s katerim povezujete strani.
Auto-generated content: Vsebina, ki je ustvarjena programsko, ne pa napisana s strani ljudi.
Duplicate content: vsebina, ki je v skupni rabi med domenami ali med več stranmi ene domene.
Geographic modifiers: Pogoji, ki opisujejo fizično lokacijo ali območje storitve. Na primer, “pica” ni geo-modificirana, ampak “pica v Seattlu” je.
Header tags: element HTML, ki se uporablja za označevanje naslovov na vaši strani.
Image compression: Dejanje pospešitve spletnih strani z manjšimi velikostmi slikovnih datotek, ne da bi poslabšali kakovost slike.
Image sitemap: zemljevid mesta, ki vsebuje samo URL-je slik na spletnem mestu.
Keyword stuffing: neželena taktika, ki vključuje pretiravanje s pomembnimi ključnimi besedami in njihovimi različicami v vaši vsebini in povezavah.
Link accessibility: Lahkotnost, s katero lahko povezavo najdejo človeški obiskovalci ali pahače.
Link equity: vrednost ali avtoriteta, ki jo povezava lahko prenese na cilj.
Link volume: količina povezav na strani.
Local business schema: Strukturirano označevanje podatkov, ki je dano na spletno stran, ki iskalnikom pomaga razumeti informacije o podjetju.
Meta descriptions: meta opis – del HTML kode, ki opisuje vsebino strani, na kateri se koda nahaja. Google jih uporablja kot opisno vrstico v delcih rezultatov iskanja.
Panda: Posodobitev Googlovega algoritma, ki je ciljala na nizkokakovostno vsebino.
Protocol: “http” ali “https” pred imenom domene. To ureja način prenosa podatkov med strežnikom in brskalnikom.
Redirection: Ko se URL premakne z enega mesta na drugo. Najpogosteje je preusmeritev je trajna (301 preusmeritev).
Rel=canonical:Oznako, ki lastnikom spletnih mest omogoča, da Googlu povejo, katera različica spletne strani je izvirnik in kateri dvojnici.
Scraped content: Jemanje vsebine s spletnih mest, ki jih ne lastite in jo znova objavite brez dovoljenja na lastnem spletnem mestu.
SSL certificate: “Secure Sockets Layer” se uporablja za šifriranje podatkov, ki se prenašajo med spletnim strežnikom in brskalnikom iskalca.
Thin content: vsebina, ki obiskovalca dodaja malo-na-no vrednost.
Thumbnails: Sličice slik so manjša različica večje slike.
Title tag: HTML element, ki določa naslov spletne strani.
Tehnična optimizacija
AMP: Pogosto opisano kot “diet HTML”, pospešene mobilne strani (AMP) so zasnovane tako, da je doživetje ogleda strela hitro za mobilne obiskovalce.
Async: skrajšano od »asinchronous«, async pomeni, da brskalniku ni treba čakati, da se opravilo konča, preden se med sestavo spletne strani premakne na naslednjo.
Browser: spletni brskalnik, kot je Chrome ali Firefox, je programska oprema, ki omogoča dostop do informacij v spletu. Ko v brskalniku podate zahtevo (ex: “google.com”), v brskalniku poučite, naj pridobi potrebne vire za ugasnjenje te strani v napravi.
Bundling: Združevanje več virov v en vir.
ccTLD: Okrajšamo za “domeno najvišje ravni kode države”, ccTLD se nanaša na domene, povezane z državami. Na primer, .ru je priznana ccTLD za Rusijo.
Client-side & server-side rendering:Underiranje na strani odjemalca in strežnika se nanašata na mesto zagona kode. Stran odjemalca pomeni, da se datoteka izvrši v brskalniku. Stran strežnika pomeni, da se datoteke izvršijo v strežniku, strežnik pa jih pošlje brskalniku v svojem popolnoma rendered stanju.
Critical rendering path: Zaporedje korakov, skozi ki jih brskalnik preide, da pretvori HTML, CSS in JavaScript v pregledno spletno stran.
CSS: Cascading Style Sheet (CSS) je koda, zaradi česar je spletna stran videti določen način (ex: fonts and colors).
DNS: Domena Name Server (DNS) omogoča, da se imena domen povezujejo z IP naslovi (ex: “127.0.0.1”). DNS v bistvu prevaja imena domen v IP naslove, tako da lahko brskalniki naložijo vire strani.
DOM: Model predmeta dokumenta (DOM) je struktura HTML dokumenta – določa, kako je mogoče do tega dokumenta dostopati in ga spremeniti s stvarmi, kot je JavaScript.
Domain name registrar: Podjetje, ki upravlja rezervacijo imen internetnih domen. Primer: GoDaddy.
Faceted navigation: Pogosto se uporabljajo na spletnih mestih e-trgovine, faced navigacije ponujajo številne možnosti razvrščanja in filtriranja, ki obiskovalcem lažje poiščejo URL, ki ga iščejo iz več tisoč ali celo milijonov URL-jev. Stran z oblačili lahko na primer razvrstite po ceni: nizka do visoka ali filtrirate stran, če si želite ogledati samo velikost: majhno.
Fetch and Render tool: orodje, ki je na voljo v Googlovi iskalni konzoli, ki omogoča ogled spletne strani, kakor jo vidi Google.
File compression: Postopek kodiranja informacij z uporabo manj bitov; zmanjšanje velikosti datoteke. Obstaja veliko različnih tehnik stiskanja.
Hreflang: Oznako, ki googlu označuje, v katerem jeziku je vsebina. Tako Google služi ustrezni jezikovni različici vaše strani ljudem, ki iščejo v tem jeziku.
IP address: naslov internetnega protokola (IP) je niz števil, ki je edinstven za vsako posamezno spletno stran.
JSON-LD: JavaScript Object Notation for Linked Data (JSON-LD) je oblika za strukturiranje vaših podatkov. Na primer, schema.org je mogoče izvajati v številnih različnih formatih, JSON-LD je le eden od njih, vendar je format, ki ga raje Google.
Lazy loading: način odloga nalaganja predmeta, dokler ni potrebno. Ta metoda se pogosto uporablja za izboljšanje hitrosti strani.
Minification: Minify nekaj pomeni odstraniti čim več nepotrebnih znakov iz izvorne kode, ne da bi spremenili funkcionalnost. Ko stiskanje naredi nekaj manjšega, miniranje dejansko odstrani stvari.
Mobile-first indexing: Google je leta 2018 začel postopoma premikati spletne strani na prvo indeksiranje mobilnih naprav. Ta sprememba pomeni, da Google preiska in indeksira vaše strani glede na njihovo različico za mobilne naprave in ne na namizno različico.
Pagination: Lastnik spletne strani se lahko odloči razdeliti stran na več delov v zaporedju, podobno kot strani v knjigi. To je lahko še posebej koristno na zelo velikih straneh. Znaki paginirane strani so oznake rel=”next” in rel=”prev”, ki označujejo, kje vsaka stran pade v večjem zaporedju. Te oznake Googlu pomagajo razumeti, da morajo biti strani konsolidirane lastnosti povezave in da je treba iskalce poslati na prvo stran v zaporedju.
Programming language: Pisanje navodil na način, ki ga računalnik lahko razume. JavaScript je na primer programski jezik, ki na spletno stran dodaja dinamične (ne-statične) elemente.
Rendering: postopek brskalnika, ki kodo spletnega mesta spremeni v pregledno stran.
Render-blocking scripts: skripta, ki prisili brskalnik, da počaka na dohod, preden je mogoče uvesti stran. Skripti za blokiranje utorov lahko dodate dodatne okrogle izlete, preden lahko brskalnik v celoti ubere stran.
Responsive design: Googlov želeni vzorec oblikovanja za mobilno prijazna spletna mesta, odzivno oblikovanje omogoča, da se spletno mesto prilagodi, da se prilagodi katerikoli napravi, na kateri se ogleduje.
Rich snippet: delček je predogled naslova in opisa, ki ga Google in drugi iskalniki prikazujejo URL-ji na svoji strani z rezultati. Zato je »bogat« delček izboljšana različica standardnega odsečka. Nekatere bogate delce lahko spodbuja uporaba strukturiranega označevanja podatkov, kot je označevanje pregleda, ki je prikazano kot zvezdice ocenjevanja poleg tistih URL-jev v rezultatih iskanja.
Schema.org: : Koda, ki »zavija okoli« elementov vaše spletne strani, da bi iskalniku zagotovili dodatne informacije o njej. Podatki, schema.org se imenujejo “strukturirani” v nasprotju z “nestrukturiranim” – z drugimi besedami, organizirani in neorganizirani.
SRCSET: Like responsive design for images, SRCSET indicates which version of the image to show for different situations.
Structured Data (Strukturirani podatki): še en način, da povemo “organizirane” podatke (v nasprotju z neorganiziranimi). Schema.org je način za strukturiranje vaših podatkov, na primer z označevanjem z dodatnimi informacijami, ki pomagajo iskalniku, da jih razume.
Podporne povezave in domenska avtoriteta
Amplification:Izmenjava ali širjenje besede o vaši blagovni znamki; pogosto se uporablja v okviru družbenih medijev, plačanih oglasov in influencer marketinga.
DA: Domain Authority (DA): metrika, ki se uporablja za napovedovanje sposobnosti razvrstitve domene; najbolje se uporablja kot primerjalna metrika (ex: primerjava ocene DA spletnega mesta s točko njenih neposrednihkonkurentov).
Deindexed: ko je URL, odsek URL-jev ali celotna domena odstranjena iz indeksa iskalnika. To se lahko zgodi iz več razlogov, na primer, ko spletno mesto prejme ročno kazen za kršenje Googlovih smernic kakovosti.
Directory links: »Imenik« v kontekstu lokalnega SEO je skupni seznam lokalnih podjetij, ki običajno vključuje ime vsakega podjetja, naslov, telefonsko številko (NAP) in druge informacije, kot je njihova spletna stran. »Imenik« se lahko sklicuje tudi na vrsto nenaravne povezave, ki krši Googlove smernice: »nizkokakovostni imenik ali povezave mesta zaznamkov«.
Editorial links: Ko so povezave zaslužene naravno in dane po lastni volji avtorja (namesto plačane ali prisilane), se štejejo za uredniške.
Follow:Privzeto stanje povezave, “sledi” povezave mimo PageRank.
Google Analytics: brezplačno (z možnostjo plačila za nadgrajene funkcije), ki lastnikom spletnih mest omogoča vpogled v to, kako se ljudje ukvarjajo s svojo spletno stranjo. Nekateri primeri poročil, ki jih lahko vidite v storitvi Google Analytics, vključujejo poročila o nabavi, ki prikazujejo kanale, iz katerih prihajajo vaši obiskovalci, in poročila o konverzijah, ki prikazujejo hitrost, po kateri ljudje dopolnjujo cilje (ex: izpolnitve obrazcev) na vašem spletnem mestu.
Google search operators: Posebno besedilo, ki ga lahko dodate v poizvedbo, da dodatno določite vrste rezultatov, ki jih iščete. Če na primer dodate »mesto:«, preden lahko ime domene vrne seznam vseh (ali več) indeksiranih strani na navedeni domeni.
Guest blogging: Pogosto se uporablja kot strategija za izgradnjo povezav, bloganje gostov vključuje metanje članka (ali ideje za članek) v publikacijo v upanju, da bodo na voljo vaše vsebine in vam omogočajo, da vključite povezavo nazaj na vašo spletno stran. Vendar bodi previden. Obsežne oglaševalske akcije za objavljanje gostov s ključnimi besedami bogate besedilne povezave so kršitev Googlovih smernic kakovosti.
Link building:Medtem ko “gradnja” zveni kot ta dejavnost vključuje ustvarjanje povezav na vašo spletno stran sami, povezava building dejansko opisuje postopek zaslužka povezave na vašo spletno stran za namen gradnje avtoritete vaše strani v iskalnikih.
Link exchange: Poznana tudi kot vzajemno povezovanje, izmenjave povezav vključujejo taktiko “you link to me and I’ll link to you”. Pretirana izmenjava povezav je kršitev Googlovih smernic kakovosti.
Link profile: izraz, ki se uporablja za opis vseh dohodnih povezav do izbrane domene, poddomena ali URL-ja.
Linked unstructured citations: sklicevanja na popolne ali delne kontaktne podatke podjetja na platformi, ki ni imenik (kot so spletne novice, blogi, najboljši seznami itd.)
MozBar: vtičnik, ki je na voljo za brskalnik Chrome, ki vam omogoča enostavno ogled meritev za izbrano stran, kot so DA, PA, naslovna oznako in drugo.
NoFollow: Povezave označene z rel=”nofollow” ne mine PageRank. Google spodbuja uporabo teh podatkov v nekaterih primerih, na primer v primeru, ko je bila povezava plačana.
PA: Podobno kot DA, Page Authority (PA) napoveduje možnost razvrstitve posamezne strani.
Purchased links: Izmenjava denarja ali nekaj drugega, kar je vrednost, za povezavo. Če je povezava kupljena, predstavlja oglas in jo je treba obravnavati z oznako nofollow, tako da ne bo opravil PageRank.
Qualified traffic: Ko je promet “usposobljen”, običajno pomeni, da je obisk pomemben za predvideno temo strani, zato je bolj mogoče, da bo obiskovalec našel vsebino koristno in pretvoriti.
Referral Traffic: Promet, poslan na spletno stran z druge spletne strani. Če na primer vaše spletno mesto prejema obiske ljudi, ki klikajo na vaše spletno mesto s povezave na Facebooku, bo Google Analytics v poročilu Vir/Medij ta promet pripisal kot “facebook.com / napotnica”.
Resource pages: Pogosto se uporabljajo za izgradnjo povezav, strani virov običajno vsebujejo seznam koristnih povezav do drugih spletnih mest. Če vaše podjetje na primer prodaja programsko opremo za trženje e-pošte, lahko poiščete tržni intit:”viri” in se poiščete do lastnikov teh spletnih mest in preverite, ali bi na njihovi strani vključili povezavo do vašega spletnega mesta.
Sentiment: Kako se ljudje počutijo do vaše blagovne znamke.
Unnatural links: Google nenaravne povezave opisuje kot “ustvarjanje povezav, ki jih lastnik spletnega mesta ni uredniško ali zanje potoval na strani.” To je kršitev njihovih smernic in bi lahko jamčila kazen zoper spletno stran, ki krši kršitev.
API: Vmesnik za programiranje aplikacij (API) omogoča ustvarjanje aplikacij z dostopom do funkcij ali podatkov druge storitve, kot je operacijski sistem ali aplikacija.
Bounce rate: Odstotek skupnih obiskov, ki niso povzročili sekundarnega dejanja na vašem spletnem mestu. Na primer, če je nekdo obiskal vašo domačo stran in nato zapustil, preden si je ogledal katero koli drugo stran, bi bila to zavrnjena seja.
Channel: Različna vozila, s katerimi lahko pridobite pozornost in pridobite promet, kot so ekološko iskanje in družbeni mediji.
Click-through rate: Razmerje med prikazi in kliki vaših URL-jev.
Conversion rate: Razmerje med obiski in konverzijami. Stopnja konverzije odgovarja , koliko obiskovalcev mojega spletnega mesta izpolnjuje moje obrazce, kliče, se prijavi na moje glasilo itd.?
Qualified lead: če s spletno stranjo spodbujate potencialne stranke, da vas kontaktirajo preko telefonnega klica ali obrazca, je »možna stranka« vsak stik, ki ga prejmete. Vse te možne stranke ne bodo postale stranke, vendar so “kvalificirane” možne stranke ustrezne možnosti, ki imajo veliko verjetnost, da bodo postale plačne stranke.
Google Analytics goals:Kakšna dejanja upate, da bodo ljudje prevzeli na vašem spletnem mestu? Ne glede na vaš odgovor lahko nastavite te cilje kot cilje v storitvi Google Analytics za sledenje stopnji konverzije.
Google Tag Manager: Eno središče za upravljanje več kod za sledenje.
Googlebot / Bingbot: Kako veliki iskalniki, kot sta Google in Bing, plazijo po spletu; njihovi “crawlers” ali “spiders.” (pajki).
Pages per session:Povprečno število strani, ki si jih ljudje ogledajo vaše spletno mesto v eni seji.
Page speed:Hitrost strani je narejena iz številnih enako pomembnih lastnosti, kot so prva vsebinska/pomenska barva in čas za interaktivnost.
Pruning: V SEO kontekstu se običajno nanaša na odstranjevanje nizkokakovostnih strani, da bi povečali kakovost spletne strani.
Scroll depth: Metoda sledenja, kako daleč se obiskovalci pomikajo po vaših straneh.
Scrum board: Metoda spremljanja nalog, ki jih je treba opraviti za dosego večjega cilja.
Search traffic: Obisk, pridobljen iz iskalnikov, kot je Google.
Time on page: Čas, ki ga je nekdo preživel na vaši strani, preden je kliknil na naslednjo stran. Ker Google Analytics sledi času na strani po tem, ko nekdo klikne vašo naslednjo stran, bodo zavrnjene seje zabeležile čas na strani 0.
UTM code: Urchin tracking module (UTM) je preprosta koda, ki jo lahko dodate na konec svojega URL-ja, da sledite dodatnim podrobnostim o kliku, kot so vir, medij in ime oglaševalske akcije.