Prednosti Facebook oglaševanja
Growing your ecommerce business is hard. Finding the right Facebook ad agency is even harder.
Poleg tega, da smo agencija, imamo tudi lastne blagovne znamke, ki jih oglašujemo preko Facebooka. Tako kot vi, izredno dobro razumemo celotno sliko spletne prodaje in vse izzive spletnega oglaševanja.
KAKO ZAČNEMO Z OGLAŠEVANJEM?
Če oglašujete prvič
Vzpostavimo Facebook buisness profil
Povežemo spletno stran in oglaševalski račun
Začenmo z oglaševanjem
Največja prednost Facebook oglaševanja je natančna segmentacija uporabnikov glede na interese, zanimanja, predhodno interakcijo z vašim podjetjem, ipd.
Če že oglašujete
Pregled oglaševalskega računa
Priprava predlogov
Začetek oglaševanja
Za razliko od Google oglaševanja vam Facebook omogoča natančnejše ciljanje oglasov, pri čemer oglase prikazuje samo ustreznim uporabnikom.
KAJ VPLIVA NA USPEŠNOST OGLAŠEVANJA?
Slike in video
Besedilo oglasa
Obstoječa baza kupcev (remarketing)
Ponudba na spletni strani
Ker se vsak produkt in storitev med seboj razlikujeta, je učinek oglaševanja na Facebooku nemogoče posplošiti. Prav tako se rezultati oglaševanja lahko zelo razlikujejo med posameznimi državami.
Testiranje slik / videov
Pri učinkovitosti Facebook oglaševanja je na 1. mestu kreativa oglasa, ki ga ponudimo uporabnikom. Testiranje slik, videov in besedila je ključ do donosnosti oglaševanja.
Testiranje ciljnih skupin
Facebook vam ponuja možnost oglaševanja v točno določeni ciljni skupini. Testirate lahko različne interese, kreative, remarketing in podobne ciljne skupine.
Višanje oglaševalskega proračuna
Višanje oglaševalskega proračuna pomeni tudi višanje stroškov na konverzijo. Prav zato so dnevno testiranje novih kreativ in ciljnih skupin nujno potrebni za ohranjanje enakih stroškov na konverzijo.
Optimizacija prodajnega procesa
Optimizacija stroškov oglaševanja se začne na Facebooku in konča na zaključku nakupa. Pri optimizaciji prodajnega procesa se posvetimo “landing page-u”, košarici in zaključku nakupa. S programi kot je Smartlook in Hotjar lahko spremljamo, kako se uporabniki na strani premikajo, kdaj zapustijo spletno stran in s katerimi težavami se pri nakupu srečujejo.
IZJAVE NAŠIH STRANK
Še vedno niste prepričani?
Pogosta vprašanja
Za koga je primerno oglaševanje na Facebooku?
Oglaševanje na Facebooku je primerno za vse, ki želite izboljšati svoj pristop na internetu. Glede na produkt ali storitev, ki ga ponujate, moramo na začetku skupaj oceniti, kateri način internetnega oglaševanja je za vas najbolj primeren. Najboljše rezultate bomo imeli takrat, ko bomo oglaševanje na Facebooku povezali z moderno izdelavo spletne strani, kakovostnim organskim obiskom, ki ga bomo dosegli z optimizacijo spletne strani in različnimi tipi oglasov, ki se bodo prikazovali vašim strankam na Facebooku.
Koliko stane Facebook oglaševanje?
Točnega odgovora na to vprašanje ni. Podobno, kot če bi se vprašali koliko stane avto. Podjetja dnevno na Facebooku zapravijo od nekaj deset, pa vse do več tisoč evrov. Višina zneska je tako odvisna predvsem od širine naše ciljne skupine in števila obiskovalcev naše spletne strani, ki jih želimo obvestiti o novih akcijah. Facebook za podjetja tako predstavlja odlično priložnost za izboljšanje prodaje, ustvarjanje “brendinga«, zbiranja e-mail naslovov, izboljšanje obiska same spletne strani …
Kako hitro lahko vidimo rezultate Facebook oglaševanja?
Prve rezultate oglaševanja lahko vidite že po prvem dnevu oglaševanja.
Zelo prijazna in profesionalna ekipa.