" />

Kaj je SEO optimizacija spletnih strani - Vodič

Dobrodošli na poti spoznavanja procesa SEO optimizacije spletnih strani!
Ta vodič je namenjen vsem, ki želite izvedeti, kaj je SEO optimizacija, ter nadgraditi svoje obstoječe znanje na tem področju.

Uvod

Vodič opiše vse glavne vidike SEO optimizacije spletnih strani, od iskanja ključnih besed, do tega, da vaša spletna stran postane prijazna uporabnikom (iskalcem) in vse do ustvarjanja podpornih povezav. Spoznali boste kaj je SEO optimizacija, kako deluje in različne elemente, ki vplivajo na vaše uvrstitve.

Koraki za uspešno SEO optimizacijo

Svet optimizacije spletnih strani je zapleten in nenehno spreminjajoč, vendar pa so osnovni koraki dokaj enostavni in razumljivi, hkrati pa lahko že majhna količina znanja SEO optimizacije naredi veliko razliko pri rangiranju vaše spletne strani. V kolikor imate trgovino, pa si preberite članek optimizacija spletne trgovine. Brezplačno SEO izobraževanje je na voljo za vse, ki želite izboljšati uvrščanje svoje spletne strani na Googlu in tako povečati število konverzij, ki vam jih spletna stran prinaša.

Združite obstoječe znanje in naše nasvete, da izboljšate svoje rezultate!

 

Osnove optimizacije spletnih strani

Ste že slišali za Maslowo hierarhijo potreb? Gre za psihološko teorijo, ki izpostavlja prednost temeljnih fizioloških človeških potreb (zrak, voda in fizična varnost) pred psihološkimi potrebami (kot so raziskovanje, razumevanje, umetnost, spoštovanje, družbena pripadnost).

 

Da lahko začutimo potrebe na višji stopnji, morajo biti najprej zadovoljene osnovne potrebe. Kot primer lahko navedemo naslednje: oseba ne bo začutila potrebe po spoštovanju ali raziskovanju, če ne bo pred tem zadovoljila osnovne fiziološke potrebe, npr. potrebe po hranjenju.

 

SEO optimizacija ima podobno piramido, ki predstavlja izhodiščno točko vodiča.

 

Guide to SEO Basics

Več o tem lahko preberete v Moz SEO vodiču.

Kot lahko vidite, se temelj SEO optimizacije spletnih strani začne z zagotavljanjem dostopnosti za indeksiranje spletne strani in se od tam pomika navzgor.

Za doseganje najvišjih mest boste morali razumeti, kaj ljudje iščejo. Na podlagi njihovega iskanja boste nato pripravili vsebino, ki bo najbolje ustrezala njihovemu iskanju.

 

Osnove iskalnika

 

Iskalniki raziščejo milijarde vsebin in ocenijo na tisoče dejavnikov, da ugotovijo, katera vsebina bo najverjetneje odgovorila na uporabnikovo poizvedbo.

 

Vse to počnejo tako, da odkrivajo razpoložljive vsebine na internetu. Ta proces imenujemo “indeksiranje”.

 

Kateri rezultati iskanja so “organski”?

 

Kot smo že omenili, so rezultati organskega iskanja tisti, ki uporabnikom ponujajo najbolj relevantno vsebino (in niso oglasi). Pred leti je bilo enostavno opaziti razliko med oglasnimi in organskimi rezultati iskanja – oglasi so bili jasno označeni kot oglasi, povezave so bile drugače obarvane, medtem ko so se organski rezultati pogosto prikazovali v obliki povezav v modri barvi. Vendar se je iskanje od takrat spremenilo.

 

Danes so strani z rezultati iskalnika – običajno znane kot “SERP” – precej drugačne kot kdajkoli prej. Poleg tradicionalnih organskih rezultatov so sedaj na voljo tudi bolj dinamične in oglaševalske “SERP funkcije”. Številne nove funkcije SERP se pojavljajo skladno s potrebami uporabnikov, vendar pa se SERP funkcije razlikujejo od države do države, na primer Google shopping oglaševanje ni na voljo v Sloveniji..

 

Če na primer v iskalnik vpišete “Vreme v Ljubljani”, boste namesto povezave do spletne strani z vremensko napovedjo za Ljubljano v rezultatih iskanja neposredno videli vremensko napoved. Podobno, če iščete “pizzerija Ljubljana”, boste videli rezultat lokalnega iskanja, ki vsebuje seznam pizzerij v Ljubljani. Takšne SERP funkcije so zelo uporabne, saj prihranijo čas in trud pri iskanju potrebnih informacij.

 

Zakaj je optimizacija spletne strani (SEO) tako zelo pomembna?

 

Čeprav plačljivo oglaševanje, družbena omrežja in druge spletne platforme prinašajo promet na spletne strani, pa večino spletnega prometa še vedno generirajo organski zadetki.

 

Organski rezultati so videti bolj verodostojni in prejmejo več klikov kot plačljivi oglasi. Na primer, v ZDA na plačljive oglase klikne le približno 2,8 % ljudi.

 

Če povzamemo, imajo organski zadetki, tako na mobilnih napravah kot namiznih računalnikih, približno 20-krat več možnosti za pridobitev obiskovalcev kot PPC, kar še dodatno izpostavi pomen dobrega uvrščanja spletne strani, ki ga dosežemo z izvajanjem optimizacije.

 

SEO optimizacija je eden izmed redkih spletnih marketinških kanalov, ki lahko dolgoročno vpliva na vaše konverzije, tudi če z izvajanjem optimizacije začasno prenehate. Če uporabnikom zagotovite kvalitetno vsebino, ki si zasluži visoko uvrstitev za izbrane ključne besede, bo vaš promet na strani postopoma naraščal. V primerjavi z oglaševanjem, ki zahteva stalni finančni vložek za povečanje prometa, je pomembno razumeti, kaj je SEO optimizacija in kako lahko dolgoročno koristi vaši spletni strani.

 

White hat vs black hat SEO

 

“White hat SEO tehnike sledijo smernicam iskalnikov, kot so Google, in uporabljajo etične in trajnostne pristope k optimizaciji spletnih strani. Cilj teh pristopov je izboljšati uporabniško izkušnjo in zagotoviti kakovostno vsebino, ki bo uporabnikom koristila. White hat SEO tehnike vključujejo na primer ustvarjanje kakovostnih vsebin, uporabo ustreznih ključnih besed, izboljšanje uporabniške izkušnje in pridobivanje naravnih povezav.

 

“Black hat SEO uporablja manipulativne tehnike, ki poskušajo izkoristiti vrzeli v algoritmih iskalnikov, da dobijo visoke uvrstitve v rezultatih iskanja. Te tehnike pogosto kršijo smernice iskalnikov in lahko vodijo do sankcij, kot so nižanje uvrstitve, kaznovanje in celo umik spletne strani iz indeksa iskalnika. Zaradi tega se white hat SEO priporoča kot trajnostna in varna strategija za izboljšanje uvrstitve spletnih strani v iskalnikih.

 

Kaznovanje s strani iskalnikov lahko povzroči resne posledice za podjetja in spletne strani. Zato je pomembno, da se izogibate uporabi neetičnih in tveganih praks ter iščete strokovnjake za SEO optimizacijo, ki sledijo najboljšim praksam in smernicam iskalnikov. S poznavanjem osnov SEO optimizacije spletnih strani, lahko zgradite dolgoročno in stabilno prisotnost na spletu ter preprečite morebitne negativne posledice za iskalnike in vaše podjetje.

 

KAKO DELUJEJO ISKALNIKI – ISKANJE, INDEKSIRANJE IN RAZVRŠČANJE

 

 

Da bi vaša spletna stran bila med rezultati iskanja, mora biti najprej vidna iskalnikom. To predstavlja verjetno najpomembnejši del SEO optimizacije. Če vaše spletne strani ni mogoče najti v brskalniku, se ne bo pojavila niti med rezultati iskanja (SERP). Več o delovanju iskalnikov si lahko preberete tukaj.

 

 

Iskalniki delujejo prek treh osnovnih funkcij:

  1. Crawling (iskanje po spletu): Iskanje vsebin po internetu in pregled kode (vsebine) za vsak URL, ki ga najdejo.
  2. Indeksiranje: Shranjevanje in organiziranje vsebine, ki jo odkrijejo med postopkom “crawlinga”. Ko je stran v indeksu, se lahko prikaže kot rezultat ustreznih iskalnih poizvedb.
  3. Uvrščanje: Razvrščanje vsebine, ki najbolje ustreza iskalčevi poizvedbi. Rezultati so razvrščeni od najbolj ustreznih do najmanj ustreznih.

 

 

Kaj je crawling?

 

 

Crawling je postopek odkrivanja, pri katerem iskalniki pošljejo skupino robotov (imenovanih tudi pajki ali “web crawlerji”), da iščejo novo in posodobljeno vsebino na spletu. Ne glede na vrsto vsebine (spletna stran, slika, videoposnetek, PDF itd.), jo pajki odkrijejo preko povezav.

 

 

Googlebot začne s svojim delom tako, da sledi povezavam na spletnih straneh in išče nove URL-je. S premikanjem po poti povezav lahko pajek odkrije novo vsebino in jo doda v svoj indeks – to je ogromna zbirka podatkov odkritih URL-jev. Indeks predstavlja nekakšno bazo vseh vsebin. Ko uporabnik išče informacije, iskalnik preko svojega indeksa izbere najbolj primerno vsebino za iskano ključno besedo.

 

 

Kaj je indeks iskalnika?

 

 

Indeks je baza podatkov, ki vsebuje informacije o vsebinah, ki so jih iskalniki odkrili s procesom crawlanja. Vsebina se obdeluje in shrani v indeks, da jo je mogoče prikazati kot odgovor na iskalčevo poizvedbo. Indeks vsebuje informacije o ključnih besedah, naslovih, opisih in drugih elementih spletne strani, ki so jih iskalniki uporabljajo za razvrščanje in prikazovanje rezultatov iskanja. Indeks je ključen za SEO optimizacijo, saj spletna stran ne more biti prikazana v rezultatih iskanja, če ni vključena v indeks.

 

 

Razvrščanje v iskalnikih

 

 

Ko nekdo izvede iskanje, iskalniki preiščejo svoj indeks in nato prikažejo vsebino v upanju, da bodo rešili iskalčevo poizvedbo. Ponujanje rezultatov iskanja glede na ustreznost je znano kot razvrščanje. Na splošno velja pravilo prednosti boljši vsebini. Višje, kot je spletna stran uvrščena, tem bolj je iskalnik prepričan, da je ta vsebina dobra za vpisano poizvedbo.

 

 

Možno je blokirati pajke delu strani ali celotni spletni strani ali naročiti iskalnikom, naj se izogibajo shranjevanju določenih strani v njihov indeks. Če želite, da vašo vsebino najdejo iskalci, se morate najprej prepričati, da je dostopna pajkom in jo je mogoče indeksirati.

 

 

Raziskava ključnih besed

 

 

Pomen raziskave ključnih besed je v boljšem razumevanju vaše ciljne populacije in načina iskanja vaše vsebine, storitev ali izdelkov.

 

 

Raziskava ključnih besed vam ponudi specifične podatke o iskanju, ki vam lahko pomagajo odgovoriti na vprašanja, kot so:

  • Kaj ljudje iščejo?
  • Koliko ljudi to išče?
  • V kakšni obliki želijo te informacije?

Raziskava ključnih besed

Preden pričetkom izvajanja optimizacije spletnih strani, morate dobro razumeti, s čim se ukvarja podjetje, kdo so vaši potencialni kupci in kakšni so vaši cilji.

 

Prav ta korak se pogosto zanemari. Pri izvajanju optimizacije veliko ljudi ta ključni korak načrtovanja kar preskoči, saj vzame raziskava ključnih besed precej časa in zakaj bi ga tratili, ko že tako vemo, za katere ključne besede se želimo visoko uvrščati?

 

Toda temu ni tako. Odgovor se skriva v tem, da to, za kar se želite rangirati, in tisto, kar vaša publika dejansko išče, sta pogosto dve zelo različni stvari. Osredotočanje na vašo ciljno publiko in zbiranje informacij o ključnih besedah bosta ustvarili veliko bolj uspešne kampanje kot ciljanje na naključno izbrane ključne besede.

 

Primer: Jaka in Tadej prodajata brezglutenski sladoled v Ljubljani. Da bosta lahko naredila kvalitetno raziskavo ključnih besed, si zastavljata vprašanja, kot so:

  • Katere vrste sladoleda, sladic, prigrizkov itd. ljudje iščejo?
  • Kdo so ljudje, ki iščejo tovrstne sladice?
  • Kdaj ljudje iščejo sladoled, prigrizke, sladice itd.?
    • Ali obstajajo trendi po sezonah skozi leto?
  • Kako ljudje iščejo sladoled?
    • Katere besede uporabljajo?
    • Kakšna vprašanja postavljajo?
    • Ali se v mobilnih napravah izvaja več iskanj?
  • Zakaj ljudje iščejo sladoled?
    • Ali posamezniki, iščejo zdrav sladoled, ali iščejo samo, da bi zadovoljili svoje “lušte”?
  • Kje se nahajajo potencialne stranke – lokalno, nacionalno ali mednarodno?

 

In končno – tu je ključno vprašanje: Kako lahko pripravimo najboljšo možno vsebino o brezglutenskem sladoledu, da bi nagovorili vse potencialne kupce in odgovorili na vsa vprašanja? Zastavljanje vprašanj je torej ključen korak pri načrtovanju, ki vas bo usmerjal pri raziskovanju ključnih besed in vam pomagal oblikovati boljšo vsebino.

 

Morda svoje storitve ali produkte predstavljate na zelo dober način, vendar je še bolj, kot to, pomembno, kako vaši potencialni kupci iščejo vaše izdelke, storitev ali informacije?

 

Odkrivanje ključnih besed

 

V mislih imate morda nekaj ključnih besed, za katere bi se radi visoko uvrščali. To so lahko vaši izdelki, storitve ali druga področja, ki jih naslavlja vaša spletna stran in so odlične osnovne besede za nadaljnjo raziskavo. Te ključne besede lahko vnesete v orodje za raziskovanje ključnih besed in na ta način izveste povprečno mesečno iskanje in podobne ključne besede.

 

Ko boste v orodje za raziskovanje ključnih besed vnesli osnovne ključne besede, boste odkrili še druge ključne besede, pogosta vprašanja in teme za vašo vsebino, ki jih sicer morda ne bi opazili.

 

Za primer lahko vzamemo cvetličarno, ki se specializira za poroke.

 

Če vnesete “poroka” in “cvetličarna” v orodje za raziskovanje ključnih besed, lahko odkrijete relevantne in iskane sorodne izraze, kot so:

  • Poročni šopki
  • Cvetje za nevesto
  • Poročna cvetličarna

 

Pri odkrivanju ustreznih ključnih besed za vašo vsebino boste verjetno opazili, da se iskalni obseg teh ključnih besed zelo razlikuje. Čeprav želite ciljati na ključne besede, ki jih vaša ciljna skupina najpogosteje išče, lahko v nekaterih primerih izkoristite bolj ugodne ključne besede z manjšim iskalnim obsegom, saj so manj konkurenčne.

 

Ker lahko tako ključne besede z večjim volumnom iskanja, kot tudi tiste z manjšim volumnom iskanja, koristijo vaši spletni strani, bo spoznavanje o volumnu iskanja pomagalo pri določanju ključnih besed in izbiri tistih, ki bodo vaši spletni strani dale največjo prednost.

 

 

Kako pogosto so iskane ključne besede?

 

 

Večji, kot je volumen iskanja za določeno ključno besedo, več dela je običajno potrebnega za dosego višjih uvrstitev. To pogosto imenujemo težavnost ključnih besed in vključuje SERP funkcije; na primer, če je za določeno ključno besedo med iskalnimi rezultati veliko SERP funkcij (kot so izpostavljeni odlomki, vrtiljaki, oglasi), se težavnost za optimizacijo poveča. Priznane blagovne znamke pogosto zasedajo prvih 10 mest med rezultati iskanja za ključne besede z velikim volumnom iskanja, zato lahko optimizacija za tovrstne ključne besede traja leta.

 

Običajno velja pravilo: večji kot je volumen iskanja, večja je konkurenca in več dela je potrebnega za uspeh pri organskih uvrstitvah. Če pa je volumen iskanja za določeno ključno besedo majhen, tvegate, da na vašo spletno stran ne bo obiskovalcev. V večini primerov je najbolje ciljati na bolj specifične, manj konkurenčne ključne besede. V SEO svetu tovrstne ključne besede imenujemo “long-tail keywords”.

 

Razumevanje “long tail” ključnih besed

 

Bi bilo dobro, da bi se uvrstili na prvo mesto za ključno besedo “čevlji”?

 

Dobro je imeti stik s ključnimi besedami, ki imajo 5.000 iskanj na mesec, ali celo 50.000 iskanj na mesec, vendar v resnici te priljubljene ključne besede predstavljajo le del vseh iskanj, ki se izvajajo na spletu. Dejansko lahko ključne besede z zelo visokim volumnom iskanja nakazujejo na splošno, zelo široko iskanje in nejasen namen, kar bi lahko na vašo spletno stran pripeljalo obiskovalce, katerih cilji ne ustrezajo vsebini, ki jo vaša stran ponuja.

 

Ne podcenjujte teh redkeje iskanih ključnih besed. Daljše ključne besede z manjšim volumnom iskanja se pogosto bolje odrežejo, saj so iskalci pri svojem iskanju bolj specifični in ciljno usmerjeni. Na primer, oseba, ki išče “čevlje”, verjetno samo brska. Po drugi strani pa ima nekdo, ki išče “najboljšo ceno za ženske tekaške čevlje Adidas, model Air 7”, denarnico skorajda že  v roki!

 

 

On site optimizacija

 

 

On site optimizacija (on page optimizacija) je kompleksna in poleg relevantne vsebine zajema dobro strukturo spletne strani (zgradbo) in meta oznake, o katerih bomo podrobneje razpravljali v naslednjem poglavju, pri tehnični optimizaciji. Navdahnite se z ustvarjalnostjo in pričnimo z ustvarjanjem dobre vsebine.

 

Elementi on site optimizacije:

– kakovostna vsebina,

– uporaba (pravilnih) ključnih besed,

– uporaba H1, H2, H3 in H4 naslovov,

– optimizacija slik,

– meta naslov in meta opis,

– uporaba ključne besede v URL-ju,

– notranje povezave,

– prilagodljivost spletne strani na mobilne naprave,

– SSL certifikat,

– hitrost spletne strani,

– zemljevid spletne strani.

on site optimizacije ključni elementi

Off site optimizacija

 

 

Če želite prehiteti konkurenco, morate vzpostaviti avtoriteto in začeti z off site optimizacijo (pridobivanjem podpornih povezav).

Če želite prehiteti ostale strani, morate vzpostaviti avtoriteto. To lahko dosežete tako, da pridobite povezave z avtoritativnih spletnih strani, gradite svojo blagovno znamko in poskrbite za svoje obiskovalce.

Zaupanja vredne strani se povezujejo z drugimi zaupanja vrednimi stranmi, neželene strani pa imajo povezave do drugih nezaželenih strani.

 

Kaj so povezave?

 

Dohodne povezave, znane tudi kot zunanje povezave (backlinks), so HTML HIPERPOVEZAVE, ki kažejo z ene spletne strani na drugo. So valuta interneta, saj se obnašajo kot ugled v resničnem življenju. Če bi šli na počitnice in vprašali tri osebe (vse popolnoma nepovezane med seboj) kaj je najboljša kavarna v mestu, in vsi so rekli: “Cuppa Joe na Glavni ulici,” bi se počutili prepričani, da je Cuppa Joe res najboljša kavarna v mestu. Povezave to naredijo za iskalnike.

 

Notranje povezave, ki povezujejo notranje strani iste domene, delujejo zelo podobno. Visoka količina notranjih povezav, ki kažejo na določeno stran na vaši spletni strani, bo Googlu zagotovila znak, da je stran pomembna (dokler je to narejeno naravno).

 

Followed VS nofollowed

 

Atribut rel=nofollow (izgovori se kot dve besedi, »brez sledi«) omogoča povezavo z virom, medtem ko odstranite »glasovanje« za namene iskalnika.

 

Tako kot se sliši, “nofollow” pove iskalnikom, naj ne sledijo povezavi. Nekateri motorji jim še vedno sledijo preprosto za odkrivanje novih strani, vendar te povezave ne podajajo lastniškega kapitala povezave (“glasovi priljubljenosti”, o katerih smo govorili zgoraj), zato so lahko uporabni v situacijah, ko se stran bodisi povezuje z nevednim virom ali pa jo je plačal ali ustvaril lastnik ciljne strani (kar je nenaravna povezava).

 

Standardne povezave (te, ki niso imele dodane) so videti takole:

<a href=”https://www.web-center.si/”>Web Center</a>

 

Nofollow link markup izgleda tako:

<a href=”https://www.web-center.si/” rel=”nofollow”>Web Center</a>

 

 

SEO vodič za začetnike sestavlja sedem ključnih korakov, ki vodijo k izboljšanju pozicije spletne strani:

 

  1. Pomen “pajkov” pri indeksiranju vaše spletne strani.
  2. Zagotovite relevantno in kakovostno vsebino oz. spletno stran, ki ustreza iskalnim nizom.
  3. Optimizirajte vsebino in ključne besede za uporabnike in iskalnike.
  4. Poskrbite za dobro uporabniško izkušnjo, hitrost nalaganja spletne strani, funkcionalnost in privlačen dizajn.
  5. Pripravite kakovostno vsebino s povezavami, ki jo bodo delili tudi drugi uporabniki.
  6. Uporabite privlačen naslov, URL in opis, ki bodo povečali stopnjo klikov na vašo spletno stran.
  7. Uporabite “schema markup”, ki bo pripomogel k izstopajočim zadetkom vaše spletne strani.

Smernice o SEO optimizaciji, iz strani Googla:

  • Google Search Essentials: Tehnične zahteve, politike proti neželeni vsebini in najboljše prakse.
  • SEO starter guide: Pregled osnov SEO optimizacije v skladu z Googlovimi najboljšimi praksami.
  • Search quality evaluator guidelines: Kako Google usmerja človeške ocenjevalce pri vrednotenju kakovosti iskalnih rezultatov, tako da ocenjujejo izkušnje, strokovnost, avtoriteto in zanesljivost vsebine ter spletnih strani.

Poglavja v spletnem vodiču

1. POGLAVJE: OSNOVE OPTIMIZACIJE SPLETNIH STRANI (SEO)

Kaj je SEO optimizacija spletnih strani (SEO) in zakaj je pomembna?

2. POGLAVJE: KAKO DELUJEJO ISKALNIKI – ISKANJE, INDEKSIRANJE IN RAZVRŠČANJE

Najprej mora Google indeksirati vašo spletno stran.

Če vas iskalniki ne najdejo, se posledično vaša stran ne bo rangirala visoko med zadetki, zato vas uporabniki ne bodo našli. V tem poglavju je opisano, kako se “pajki” premikajo po brskalniku, da bi našli vašo spletno stran in jo dodali v svoje indekse.

3. POGLAVJE: RAZISKAVA KLJUČNIH BESED

Vživite se v vlogo uporabnika in razmislite, katere informacije so zanj pomembne.

Pristop, ki ga zagovarjamo, se imenuje “user first”. Zakaj ravno ta? Iskalniki ga nagradijo! Poglavje zajema raziskavo ključnih besed in uporabo drugih metod za ugotavljanje, kaj iščejo vaši uporabniki.

4. POGLAVJE: ON SITE OPTIMIZACIJA

Bodite kreativni, da zagotovite odlično uporabniško izkušnjo.

Obsežno poglavje oriše pomen osnov znanja optimizacije, dobre uporabniške izkušnje, arhitekture spletne strani in izpostavi načine, s katerimi lahko prilagodite spletno stran, da povečate obisk uporabnikov.

5. POGLAVJE: TEHNIČNA OPTIMIZACIJA

Osnovno tehnično znanje vam bo pomagalo optimizirati spletno stran za iskalnike in vzpostaviti kredibilnost.

Z implementacijo odzivnega dizajna in drugih tehničnih elementov, kot so strukturirani podatki in meta oznake, lahko Googlu zagotovite ogromno informacij. Te mu pomagajo pri razvrstitvi vaše spletne strani na višja mesta med zadetki.

6. POGLAVJE: GRADNJA PODPORNIH POVEZAV IN IZBOLJŠANJE DOMENSKE AVTORITETE

Ko so obkljukani vsi zgoraj našteti koraki, je čas, da izboljšate svoja mesta s pridobivanjem podpornih povezav z drugih spletnih strani.

7. POGLAVJE: MERJENJE IN SLEDENJE SEO REZULTATOM

Bistvo uporabe katerekoli strategije je vedeti, kaj deluje in kaj ne. Zato morate natančno slediti svojemu delu in njegovemu vplivu na rangiranje vaše spletne strani. Na ta način boste iz meseca v mesec prilagajali svoj pristop do dela in optimizirali čas, ki ga porabite za izvajanje SEO optimizacije spletne strani.

SLOVAR SEO IZRAZOV

Spoznavanje procesa optimizacije spletnih strani (SEO) se lahko včasih zdi kot učenje tujega jezika z vsemi žargoni in izrazi. Ta slovarček vam bo pomagal razumeti vse nove termine.

Ali moram prebrati celoten vodič?

Če želite izboljšati rezultate organskih zadetkov vaše spletne strani, hkrati pa o postopku optimizacije ne veste prav veliko, vam v branje priporočamo celoten SEO vodič. Poskušali smo ga zapisati na jedrnat in razumljiv način. Učenje osnov SEO optimizacije je namreč pomemben prvi korak pri doseganju vaših ciljev na spletu. Za nadgradnjo vseh informacij iz našega vodiča, lahko preberete tudi članeke na straneh searchenginejournal.com, searchengineland.com in developers.google.com.

Ste navdušeni nad izvajanjem optimizacije, a se vam je zataknilo? Ne obupajte! V podjetju Web Center smo tukaj, da vam pomagamo na vsakem koraku optimizacije vaše spletne strani. Če si želite izvajati optimizacijo, vendar za ta precej kompleksen proces nimate časa ali pa kadra, vam z veseljem priskočimo na pomoč.

Veseli smo, da lahko predajamo naše znanje in pomagamo pri izboljšanju vaših poslovnih uspehov!

Sedaj pa popijte skodelico kave in se zatopite v prvo poglavje SEO spletnega vodiča.

Pogosta vprašanja

Kaj je SEO optimizacija?

SEO optimizacija, pogosto imenovana tudi optimizacija spletnih strani, je kompleksen proces nadgradnje in prilagajanja spletne strani, da bi izboljšali njeno vidnost pri iskanjih v iskalnikih, kot je Google.

Osnovni namen SEO optimizacije spletnih strani je pridobiti več obiskovalcev spletno stran iz ključnih besed, ki so relevantne za vašim izdelkom ali storitvam. Večji obisk vodi do večje konverzije, kar neposredno vpliva na povečanje prodaje in prepoznavnosti blagovne znamke.

Kako optimizirati spletno stran?

SEO optimizacija je kompleksen proces, ki za uspešno izvedbo pogosto zahteva znanje in izkušnje strokovnjaka s področja SEO optimizacije. Celovit pristop zajema:

Kakšna je cena SEO optimizacije?

Razpon cen za SEO optimizacijo spletnih strani se v Sloveniji giblje od 50, pa vse do nekaj tisoč evrov mesečno. Cena za optimizacijo vaše spletne strani je odvisna od vašega obstoječega stanja, števila ključnih besed in kategorij, ter zahtevnosti le teh. Ponudba za SEO optimizacijo se pripravi za vsako stranko.

Več si lahko preberete v članku seo optimizacija cena.

Kaj je spletna optimizacija?

Spletna optimizacija je proces, s katerim vplivamo na vidnost spletne strani v iskalnikih. Takšne zadetke na googlu imenujemo tudi organski zadetki. Je nepogrešljiv del spletnega oglaševanja, ki v večini primerov nudi najnižjo ceno na nakup (CPC).

“Spletna optimizacija” je sopomenka za “SEO optimizacijo” in “optimizacijo spletnih strani”, vendar se ta izraz v praksi ne uporablja tako pogosto.

Zakaj je optimizacija spletne strani pomembna?

Kar 75 % ljudi si ogleda rezultate zgolj na prvi strani Googla. V kolikor vas Google uvrsti med prve zadetke za določeno ključno besedo, boste na svojo spletno stran pripeljali nove uporabnike, ki se v tem trenutku zanimajo za vašo storitev ali izdelek.

Višje, kot bodo vaše pozicije, več obiskovalcev bo vaša spletna stran imela. Posledično boste prijeli več naročil, klicev, povpraševanj… in s tem izboljšali prodajo vaših izdelkov oz. storitev.

ZAKAJ SE ODLOČITI ZA SEO?

Prvi zadetek v Google brskalniku ima povprečni CTR vrednosti 31.7 %.
Prvi organski zadetek na Googlu ima 10-krat večjo verjetnost za klik uporabnika kot 10. zadetek.
Strani z naslovi v obliki vprašanja imajo 14.1 % višji CTR od tistih, ki tega nimajo.

KONTAKT



    Dodaj komentar

    7 thoughts on “Kaj je SEO optimizacija spletnih strani – Vodič

      1. Pozdravljena Ana, prodajni rezultati SEO optimizacije se običajno pokažejo v 4-6 mesecih. Napredek v vaših pozicijah pa je običajno viden že po prvem mesecu sodelovanja.

    1. Pozdravljeni, pri prenovi naše spletne strani so pozicije občutno padle vir: Google search console. Je to normalno in se bodo v nekaj dneh vrnile na prejšnjo raven ali moramo ukrepati na kakšen drugačen način?
      Lep dan,
      Patrik

    2. Strokovnost in hitra odzivnost. S pomočjo Web Centra smo v zelo kratkem času prišli do velikih sprememb v google optimizaciji, kar se je že odrazilo v pridobitvi novih strank.

    Dodaj odgovor

    Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

    Oddani komentarji