Iz 54. na 5. pozicijo za “srednje težko” besedo v dveh mesecih
Premiki na posameznih besedah se s pomočjo optimizacije spletne strani dogajajo z različno hitrostjo. Za hiter napredek pozicij je potrebno upoštevati veliko različnih dejavnikov za katere se Google zanima.
V tem članku vam bomo pokazali kako smo s pomočjo optimizacije spletne strani v manj kot 2 mesecih osvojili 5. mesto za besedo, ki je imela v lanskem letu povprečno 1600 iskanj / mesec.
Terme predstavljajo odličen način sprostitve. V podjetju Web Center smo se pri optimizaciji spletne strani osredotočili na besedo bazen, ki jo mesečno preko Googla išče kar 1600 ljudi.
Trend iskanja, mesečni volumen in število rezultatov
S pomočjo programo Semrush smo pregledali nekaj podatkov, ki so zanimivi in pomembni za načrtovanje optimizacije spletnih strani. Iz priložene slike je razvidno, da v povprečju (zadnje 12 mesecev) vsak mesec besedo “bazen” vpiše 1.6K (1,600) iskanj mesečno.
Število rezultatov s katerim Google za to besedo razpolago znaša 56.1 miljona različnih rezultatov. Lahko bi torej rekli, da se nahajamo na 5. mestu v konkurenci 56.1 miljona različnih zadetkov.
Na desni strani slike si lahko ogledate trend iskanja. Glede na letni čas se ljudje zanimamo za različne storitve oziroma izdelke. Za besedo “bazen” je trend iskanja v poletnih mesecih veliko višji kakor v zimskem času.
Na drugi strani, pa imamo besedo savne, kjer pa je trend iskanj povečan v zimskih mesecih. Pri storitvah, ki jih nudijo v podjetju Thermana optimiziramo tudi besede, ki imajo visok trend zanimanja zgolj 2 meseca v letu. Takšna beseda je npr. silvestrovanje v termah, za katero se ljudje zanimajo v mesecu novembru in decembru.